Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Monday, January 10, 2011

Boer zoekt vrouw wordt CSI

Er is heus nog wel een ander onderwerp als het Lijden van het Palestijnse volk of "Krakers suchen ein Zuhause" om op dit web-log te bespreken. Boer zoekt Vrouw is van een dermate tenenkrommende indringendheid dat ik me ermee moet bezighouden.

Boer zoekt Slachtoffer
Zien die vrouwen op de Duitse boerderij van Richard niet dat ze met een gevaarlijke gek te maken hebben? Zijn ze zo verblind door de grootschaligheid van het bedrijf en de managerskwaliteiten van Richard, dat ze geen oog hebben voor zijn ontegenzeggelijk psychopatische persoonlijkheid? Ik vraag maar FF. Waar is zijn vorige vrouw? Waar zijn zijn kinderen? Liggen die onder het beton van zijn pas gebouwde superdure nieuwe stal? Volgens mij kan dit TV-format binnenkort uitgebreid worden met een CSI-aanvulling. "Boer zoekt Slachtoffer"

Boer zoekt Homo
Nog een nieuw TV-formaat, dat ik zo even graag  en gratis weggeef: Boer zoekt Homo. Dat die vrouwen dat niet merken, is mij een groot raadsel. Als een zo goodlooking type als boer Frank, met zijn geitenfokkerij in Limburg, tot nog toe geen succes heeft bij de vrouwen, dan heeft dat een reden. Daar komt nog bij dat hij die klaverjassende vegetarische Groningse miep op een dermate grove manier beledigd en in een hoek zet, dat ik dan denk: Die wil geen Vrouw, die zoekt iets anders.

Boer belt Polen
Het is al lang duidelijk welke vrouw Marcel gaat kiezen, namelijk de Poolse Xenia. Maar dat wordt nog even een paar uitzendingen lang uitgerekt. Intussen belt jij voortdurend met zijn mobiele telefoon tijdens de uitzending en dan denk ik: Die gestoorde gek heeft een onderdanige en van hem afhankelijke vrouw nodig.

 

1 comment:

Philippine said...

Beste Keesjemaduraatje, dit is zo een leuk artikeltje dat ik nu maar eens naar Boer zoekt vrouw moet gaan kijken.