Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, November 05, 2010

Blocking Friday: Mijn verzameling

Pas op dat de vijand jouw Tweets niet ziet. Verschillige mensen blokkeren Keesjemaduraatje!! Rene Danen sluit ook mij uit. En mijn verzameling groeit.

Uitsluiting 

1 comment:

marizsmn said...

Ik heb net ook iemand geblockt die ernstig onder de gordel ging bij een politica. Beetje klasse houdt het leuk.
Een andere man zelf totaal niet met kritiek om kan gaan maar regelamtig aardige andersdenkende vrouwen voor kut etc uitgscheldt geeft er blijk van dat hij het niet op argumenten kan winnen. Hoef ik verder ook niets meer van te horen.
Jou niet hoor!