Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, August 18, 2009

Boeken van Reaguurders (+update)

Door Keesjemaduraatje
Sommige regelmatig terugkerende reaguurders van Keesjemaduraatje.web-log.nl hebben een echt boek van papier geschreven, of zelfs meerdere. Hier noem ik er een paar:

Natasha Gerson
Plaatstaal
De zielen van Midgard

Wiesje de Lange
Om je tranen te lachen
Een Klaagmuur in Rijssen
Wanneer gij ten strijde trekt


Peter Siebelt
Rara wie ben ik?
Econostra, het netwerk achter Volkert van der Graaf

Vierde Wereldoorlog, het pad van Marx naar Allah

Stan de Jong

Prettig weekend ondanks alles

Carel Brendel
Het Verraad van Links

Wim Nusselder
Economics of Want and Greed (weer actueel in de huidige crisis)

Update: Nog niet uit, maar wel van een reaguurster:
Ellen ten Bruggencate
Weg van mijn moeder

Ben ik iemand vergeten? Mail me dan! Misschien krijg je een plaatsje in de Hall of Fame!

No comments: