Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Sunday, October 05, 2008

Extreem-Linkse Website Citeert Keesjemaduraatje

Door Keesjemaduraatje
Zover is het dus nu al gekomen. Niet alleen de Volkskrant weet te melden dat Keesjemaduraatje het soms bij het rechte eind heeft. Nu is ook het Extreem-Linkse Ravagedigitaal  bekeerd tot het Neo-Madurisme. Mijn kritiek op de overname van de gehele bank Fortis door het Nederlandse volk, voor 1000 Euri per Toestandkl persoon, wordt ook in deze revolutionaire kringen op prijs gesteld. Ik weet niet waar ik het aan verdiend heb, maar toch is het wel grappig.

Minder leuk is natuurlijk, dat ik weer eens in een adem met anti-imperialistische helden als Kees Stad en Wijnand Duijvendak wordt genoemd. Daar had de Azijnbode het ook al over. Ik geef het hier meteen maar toe. Ik ken beide heren persoonlijk. Je weet namelijk nooit of er een of andere lidmaatschapskaart van de Kraakgroep Indische Buurt of de Spuigroep of een nog anarchistischer club opduikt, waar mijn naam op staat.

Wat gaat Wijnand Duijvendak nu doen, na zijn onzalige avontuur in de Tweede Kamer? Gaat hij eindelijk een echte baan zoeken waar hij zijn ontegenzeggelijke capaciteiten op kan botvieren? Nee, natuurlijk niet. Die man heeft nog geen dag in zijn hele leven gewerkt. Hij is vrijdag 10 oktober 2008 te gast bij het krakerscollectief Eurodusnie in Leiden. Blijkbaar heeft hij de buiten-parlementaire actiegroepen toch weer nodig voor zijn pogingen de ijsberen van een zekere verdrinkingsdood te redden.      

2 comments:

bottehond said...

Je maakt goede vorderingen, Keesje. Mooi om te zien dat je grote affiniteit met de scene er nog steeds is. Hulde. Jij neemt in ieder geval je verantwoordelijkheid.

Bas said...

Ik sluit mij aan bij de mening van bottehond.
En om eerlijk te zijn ,ik kwam na m,n 3e whisky kijken of er niets te ouwehoeren valt
op het net op jouw page terecht ,en kon niets beters bedenken als wat ik las van bottehond.
Het moet te doen hebben met leeftijd.