Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Sunday, October 26, 2008

De boeken van Keesjemaduraatje

Door Keesjemaduraatje
Jullie vragen je misschien soms af waar ik het allemaal vandaan heb. Boeken. Vele boeken. Op Youtube staat een filmpje waarin ik al mijn " Holy Books" laat zien:


Jullie hebben geluk. Binnenkort zijn al deze boeken via internet, online, te koop. Daar zijn hele bijzondere antiquarische boeken bij, zoals "Institutio", van Johannes Calvijn, de grondlegger van het Nederlandse Protestantisme. Ik wou bijna zeggen van het Gereformeerde geloof, maar dat is natuurlijk Abraham Kuijper. Bovendien een heel bijzonder boek dat eigenhandig door Saddam Houssein geschreven is. Je moet toch wat. Maar ook de autobiografie van Ayaan Hirsi Ali.

Tegen de tijd dat het allemaal te koop staat zal ik julie waarschuwen.

No comments: