Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Tuesday, April 01, 2008

Keesjemaduraatje gaat gewoon door

Vannochtend vroeg. Acht uur. Telefoon.
Mijn vrouw neemt de telefoon en geeft de hoorn meteen zwijgend aan mij door.
Ministerie van Justitie aan de lijn. Mijnheer Hirsch Ballin wil met u spreken.

Hirsch33 "Mijnheer Keesje.. ehh Madura, wij zouden het bijzonder op prijs stellen als u het filmproject, dat u ehhh heeft aangekondigd. Dat u dat zoudt afzeggen."
"Goedemorgen Minister Ballin. Fijn dat u belt. Mag ik vragen waarom dit filmproject geen doorgang kan vinden?"
"U drijft een wíeg tussen de verschillende bevolkingsgroepen"
"Waarschijnlijk bedoeld u, dat er een wig tussen de verschillende bevolkingsgroepen gedreven zou kunnen worden"
"Dat zeg ik net, mijnheer ehh... Keesje....ehhh... Madura, een wíeg"

Het gesprek was natuurlijk snel afgelopen. Ik laat mij door niemand onder druk zetten om mijn filmproject af te blazen. Niet door Iran en niet door de Minister van Justitie. Op 1 juli 2008 (de sterfdag van Bakunin) komt mijn film uit en ik kan jullie alvast verzekeren, dat het een film wordt die Submission en Fitna zal doen verbleken.

1 comment:

miss moneypenny said...

1 april!!!!