Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Friday, October 05, 2007

Ergotherapeute Gone, Gone, Gone

door Keesjemaduraatje
jullie vragen je misschien af wat er met de inmiddels 31-jarige ergotherapeute S. v. D. gebeurd is, die op dit weblog een bijrol vervulde in de verhalen over Jan Marijnissen, Lousewies, dom blondje, extreem-links en Kleurrijk Woensel-West. Nou dat is helemaal over. Ze vindt dat ik me te veel met andere mensen bemoei en dat ik te dominant ben. Ze wilde namelijk weg uit Kleurrijk Woensel-West en had een huis gekocht in Stratum. Daar moest behangen worden en ze had mij gevraagd te helpen. Ik was dan op bezoek voor een voorbespreking van het behangen en begon over stoommachines die bij de Gamma gehuurd moesten worden en over het voorstrijken en dat het behang er helemaal af moest en dat ze niet meer in een huurhuis woonde en daarom het een beetje mooi moest maken. Toen had ze het opeens helemaal met mij gehad en deed met een gebaar dat in Goede Tijden Slechte tijden of Op weg Naar Morgen, niet zou misstaan, de deur open en gooide mij eruit. Exit. Meteen afgelopen.
Wat moet ik er verder over zeggen? Ik heb er in ieder geval weer van geleerd dat mensen die altijd goed gehumeurd zijn en nooit kritiek op je hebben, misschien niet helemaal laten zien wat ze werkelijk denken.

No comments: