Disclaimer

De bijdragen aan het maatschappelijke debat, zoals op dit blog gepubliceerd, zijn bedoeld als ondersteuning van het recht op vrije meningsuiting. Mocht u desondanks in uw eer of goede naam aangetast worden, of nog erger dat u door deze teksten gekwetst wordt, lees dan eerst even de bijgaande disclaimer.

Saturday, September 03, 2005

Steun Managua

Een sportterrein in Managua
door KeesjeMaduraatje

Vanochtend ging ik boodschappen doen bij de Albert Heijn op de Limburglaan in Eindhoven. Bij het naar buiten gaan werd ik aangesproken door Ruud, die me iets over een vrijwilligersproject in Managua wilde vertellen. Ruud en Loes gaan binnenkort naar Managua in Nicaragua om vrijwilligerswerk te doen. Ze gaan in een achterstandswijk een sportterrein opbouwen. Bij deze wil ik dit project van harte aan bevelen om te steunen.

Natuurlijk steun ik zelf het project ook.

No comments: